iammandy

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Oredigerade bilder...

Av Mandy Wollersheim - 15 december 2013 21:30

Det var några dagar sedan jag skrev här sist och anledningen till det är att jag fortfarande är superförkyld. Jag har mått så fruktansvärt dåligt denna senaste veckan. Ena sekunden så fryser jag så att jag skallrar tänder och andra sekunden så är jag så varm så jag svettas fast att jag sitter still. Febern kommer och går i vågor. Inget kul alls. Jag har varit hemma från jobbet Måndag - Onsdag och på Torsdagen var jag på Kyrkis. Vi hade jättemysigt med luciafika. Jag passade på att ta lite foto och jag har ALLA föräldrarnas underskrifter på att jag får lov att lägg upp bilderna här på bloggen. Alla dessa bilderna är oredigerade. De bilderna som jag är med på har underbara syster Pernilla fotograferat. Tack gumman  

         

I Fredags så var jag på Väla med syster men det höll på att inte bli något för jag mådde superdåligt på morgonen. Jag var helt febrig och hade ont i magen men det gick över efter ungefär 2 timmar. Vi hade väldigt mysigt där men det är synd att dom ska ha gran inne för jag fick ett allergianfall och var tvungen att gå till apoteket och köpa allergitabletter. När jag väl hade tagit dom så mådde jag lite bättre och jag har lärt mej att tränga undan panikkänslan när jag inte kan andas. Självklart så hade jag kameran med mej och här kommer lite bilder:

   

Jag älskar dej min lilla skrutt =)  

Med mej hem från Väla hade jag:

  HIF bäddsätt 199:-

 Volume Million Lashes Golden Black Glitter mascara 125:-

 Glitter i fem olika färger 20:-

 Tärningar till mitt piercingsmycke 20:-

 Hårfärg 119:-

Här är en bild av sakerna som jag har fotat med min surfplatta:  

 

Enligt mej så är detta bra köp. Inget onödigt utan bara saker som jag behöver. När jag kom hem så hade jag även fått paket i postlådan så tydligen var det min lyckodag. I paketet fanns mina nagelstickers som jag hade köpt från MiniInTheBox.com. Jättebra företag med bra service. Här är lite bilder:

På Lördagen så var jag, mamma, pappa och brossan och hälsade på mammas moster, hennes man och deras hund Bongo. Det var jättemysigt och både Monica och Karsten är jättesnälla. Och JA jag hade kameran med mej och här kommer bilderna:

 

Allt var jättetrevligt och vi skrattade och åt god mat. Tyvärr så mådde jag inte sådär jättebra men jag försökte att hålla god min ändå och jag hade roligt. När jag kom hem så upptäckte jag att jag hade feber       Inte så kul men jag får ju inte välja själv om jag ska vara sjuk eller inte. Jag har legat i sängen hela dagen idag också så denna Söndagen har bara försvunnit från mej. I alla fall så sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på Johan Falk - Kodnamn Lisa just nu och sen ska jag försöka sova lite till. Jag hostar så lungorna håller på att komma upp i munnen men jag ska nog överleva.

 

Hade bra och var rädd om varandra

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 26 april 2015 18:00

Hejssan =) Jag är verkligen jättedålig på att uppdatera här på bloggen men det är för att jag alltid är inne på Facebook och Instagram. Jag har även startat en egen fotosida på Facebook som heter Fire Red Fotos =) Klicka på bilden här nere så komme...

Av Mandy Wollersheim - 21 mars 2015 23:15


Oj oj oj vad jag suger på att uppdatera här på bloggen. Jag tänker knappt på att jag har en blogg längre för jag är så aktiv på både Facebook och Instagram. I alla fall så kommer det nog att bli min uppdatering här framöver för nu börjar bilträffar, ...

Av Mandy Wollersheim - 9 februari 2015 13:10


Ugnsbakad falukorv med mjukost på och potatismos med sirap. Till detta serveras julmust :) hehe ...

Av Mandy Wollersheim - 8 februari 2015 14:37


Av Mandy Wollersheim - 4 februari 2015 21:38


http://instagram.com/p/ysVlfUzUbA/ God Natt på er mina underbara läsare. Kramizzar Mandy ...

In loving memory

Älskade farfar du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta. Du må vara borta från jordens yta men för mej är du bara på evig semester =) Du levde ett bra liv och nu har du fått din förtjänade eviga vila! ÄLSKAR DEJ  

 

* 20 April 1929

✞ 23 Juni 2014

 

Det finns en ros vit som snö,

kan ej vissna, kan ej dö.

Denna ros känns nog igen, 

evig kärlek heter den!

 

   

In Loving Memory

Vila i frid min älskade Siggi! Du är saknad men du hade ett bra och lyckligt liv. Vi ses i nästa liv  

 

R.I.P Sigrid Siggi Wollersheim

11 Augusti 2014 - Måndag  

 

P.s: Jag tar hand om Skrollan, det lovar jag!   

TRANSLATE

Klockan

Counter

Flag Counter

Facebook

Instagram

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 BRA
 VET EJ
 DÅLIG

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


Tjena och välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards